LEVERING EN LEVERINGSTERMIJNEN
UW BESTELLING ZAL BINNEN TWEE WERKDAGEN ZIJN VERZONDEN NADAT DEZE IS GEPLAATST tenzij anders gemeld door ARTISANN (uitzondering tijdens sluitingsdagen en vakantieperiode)
De normale levertijd van het pakket wanneer deze ARTISANN verlaten is: 3-5 dagen na bestelling
Als niemand op het adres staat wanneer BPOST de bezorging doet, wordt er een notitie in de mailbox achtergelaten en wordt de BPOST bij het pakket achtergelaten. Een volgende poging om te leveren zal de volgende dag worden gemaakt. Er worden in totaal drie pogingen gedaan om te leveren. Als bezorging niet mogelijk is, wordt het pakket aan ons geretourneerd.
Wanneer u de BPOST-notitie in uw mailbox vindt, neem dan contact met hen op om een ander afleveradres of tijdstip te regelen.
U kunt uw pakket laten bezorgen op uw werkadres als dit voor u handiger is. Dit zou alleen als afleveradres moeten worden opgenomen.
Vanwege de voorschriften en beperkingen met betrekking tot creditcardbetalingen, kunnen we uw creditcard geen hoger bedrag in rekening brengen dan uw oorspronkelijke bestelling. En om 100% zekerheid te garanderen met de verwerkte creditcardbetalingen, zullen we het bestelde bedrag niet wijzigen en daarom moet er een nieuwe bestelling worden geplaatst.
Aangepaste of invoerrechten:
Als uw bezorgland douane- of invoerrechten in rekening brengt - dit zijn kosten zodra het pakket het land van bestemming heeft bereikt. U moet deze kosten betalen. Helaas hebben we geen controle over de kosten en kunnen we u niet informeren wat ze zullen zijn. Het douanebeleid varieert van land tot land. Als u hierover vragen heeft, neemt u dan contact op met uw lokale douanekantoor voor meer informatie.
TERUGSTUURBELEID We willen dat al onze klanten producten van hoge kwaliteit ontvangen. Als er iets mis is met het product dat u hebt ontvangen of als uw levering niet identiek is aan uw bestelling (verkeerd product of als een product ontbreekt), neem dan contact op met ARTISANN. Als u ons een e-mail stuurt, voeg dan zoveel mogelijk details toe, inclusief uw bestelnummer en een foto als er iets mis is met een van de producten. Als u niet volledig tevreden bent met uw product, stuurt u het (de) ongebruikte product (en) binnen 14 dagen na ontvangst terug in de originele ongebroken verpakking voor terugbetaling.Wanneer we het product ontvangen, betalen we de waarde van het gekochte product terug, maar niet de oorspronkelijke vracht.
Alle producten moeten worden geretourneerd in de originele verpakking met alle bijgevoegde documentatie en de verpakking kan niet worden beschadigd of op een andere manier worden beschadigd, net als het product. Anders zal het niet mogelijk zijn om een terugbetaling te krijgen. U moet betalen voor de vracht om de goederen te retourneren en dit moet ook door uzelf worden geregeld. De goederen zijn uw verantwoordelijkheid totdat ze ons magazijn bereiken. Zorg ervoor dat u de retour veilig plaatst om schade aan de producten of dozen te voorkomen.
HOE EEN PRODUCT RETOURNEREN
Let op: wanneer u een product retourneert, is het erg belangrijk om het bestelnummer en uw naam en adres op te geven. Zonder deze gegevens kunnen we uw teruggave niet verwerken. Bovendien is een gedetailleerde beschrijving van het probleem noodzakelijk - als u een claim hebt.
Ons retouradres is:
ARTISANN
Lichttorenplein 10
8300 KNOKKE
BELGIE
Het kan maximaal 14 dagen duren voordat we uw retourzending hebben ontvangen, afhankelijk van de postservice die u gebruikt. Zodra we de geretourneerde producten hebben ontvangen, zullen we ze inspecteren en de terugbetaling binnen 48 uur verwerken.